Jak neplavat v marketingu na LinkedIn | Radka Legerská, Pavel Klein | online vysílání

V pondělí 25. dubna 2022 jsme uskutečnilo online vysílání projektu V křesle byznysu o LinkedIn, obsahové strategii, psaní textů i marketingu.

Hostem Pavla Klein byla Radka Legerská, LinkedIn obsahový stratég, marketerka, copywriterka, odborná lektorka a mentorka.

Jak neplavat v marketingu na LinkedIn

Pro všechny B2B plavce i osamělé mořské freelance vlky


Za 75 minut vysílání jsme toho stihli probrat opravdu hodně.

Začali jsme představou LinkedIn jako bazénu, kde je dva miliony uživatelů a jen šedesát tisích skutečně plave. Polemizujeme nad tím, jestli je lepší chodit kolem bazénu nebo skočit rovnou do vody. K čemu jsou dobří fanoušci na tribuně a jestli je dobré měnit styl plavání.

A další témata?

  • Existuje na LinkedIn hejt? Jak se dostat k publiku s odlišným názorem?
  • Psát kontroverzním způsobem? Co znamená na LinkedIn být sám sebou?
  • Co na LInkedIn ostatní přitahuje?
  • Jak vysvětlit lidem, co dělám? Jak náročné je zjednodušit složitou problematiku?
  • Je lepší být sprinter nebo raději plavat na výdrž?
  • Patří na LinkedIn osobní příspěvky? Je známé jméno zárukou úspěchu?
  • Jak je to s blokováním na LinkedIn?
  • Jak dlouhé by měly být příspěvky? Jaký formát je nejlepší?
  • Jak pracovat s hashtagy? Patří na LinkedIn emotikony?
  • Jak se postavit ke kopírování na LinkedIn?

a mnoho dalších.

K poslechu rozhovoru zve Pavel Klein

Celý rozhovor najdete tady:


RADKA LEGERSKÁ

Na LinkedIn o sobě Radka píše:

“Specializuji se na obsahový marketing, ale mám přesah do různých oblastí marketingu. Aktuálně mě nejvíc baví obsah pro LinkedIn, kterému se věnuji jako stratég, mentorka a lektorka. Při tvorbě strategií se vždy soustředím na brand. Hodně zkoumám, poznávám klienta doslova na kost. Bez pochopení brandu nevznikne smysluplná věc.

💠 Tvořím – obsahově-komunikační strategie.
💠 Píšu – hlavně weby.
💠 Hodnotím – obsah na webech.
💠 Konzultuji – marketing v celé šíři.
💠 Školím – veřejnost i firmy.
💠 Učím – jak obsahem vydělávat.

Vystudovala jsem bohemistiku a literární vědu. Moje profesní cesta byla spletitá, ale celou dobu jsem dělala jedno: hodně jsem psala, pořád. Tvořila jsem textový obsah napříč všemi mediálními kanály. Stovky, možná tisíce marketingových textů.”

LinkedIn: Radka Legerská

Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání: