V pondělí 25. dubna 2022 jsme uskutečnilo online vysílání projektu V křesle byznysu o LinkedIn, obsahové strategii, psaní textů i marketingu.
Hostem Pavla Klein byla Radka Legerská, LinkedIn obsahový stratég, marketerka, copywriterka, odborná lektorka a mentorka.
Jak neplavat v marketingu na LinkedIn
Pro všechny B2B plavce i osamělé mořské freelance vlky
Za 75 minut vysílání jsme toho stihli probrat opravdu hodně.
Začali jsme představou LinkedIn jako bazénu, kde je dva miliony uživatelů a jen šedesát tisích skutečně plave. Polemizujeme nad tím, jestli je lepší chodit kolem bazénu nebo skočit rovnou do vody. K čemu jsou dobří fanoušci na tribuně a jestli je dobré měnit styl plavání.
A další témata?
- Existuje na LinkedIn hejt? Jak se dostat k publiku s odlišným názorem?
- Psát kontroverzním způsobem? Co znamená na LinkedIn být sám sebou?
- Co na LInkedIn ostatní přitahuje?
- Jak vysvětlit lidem, co dělám? Jak náročné je zjednodušit složitou problematiku?
- Je lepší být sprinter nebo raději plavat na výdrž?
- Patří na LinkedIn osobní příspěvky? Je známé jméno zárukou úspěchu?
- Jak je to s blokováním na LinkedIn?
- Jak dlouhé by měly být příspěvky? Jaký formát je nejlepší?
- Jak pracovat s hashtagy? Patří na LinkedIn emotikony?
- Jak se postavit ke kopírování na LinkedIn?
a mnoho dalších.
K poslechu rozhovoru zve Pavel Klein
Celý rozhovor najdete tady:
RADKA LEGERSKÁ
Na LinkedIn o sobě Radka píše:
“Specializuji se na obsahový marketing, ale mám přesah do různých oblastí marketingu. Aktuálně mě nejvíc baví obsah pro LinkedIn, kterému se věnuji jako stratég, mentorka a lektorka. Při tvorbě strategií se vždy soustředím na brand. Hodně zkoumám, poznávám klienta doslova na kost. Bez pochopení brandu nevznikne smysluplná věc.
💠 Tvořím – obsahově-komunikační strategie.
💠 Píšu – hlavně weby.
💠 Hodnotím – obsah na webech.
💠 Konzultuji – marketing v celé šíři.
💠 Školím – veřejnost i firmy.
💠 Učím – jak obsahem vydělávat.
Vystudovala jsem bohemistiku a literární vědu. Moje profesní cesta byla spletitá, ale celou dobu jsem dělala jedno: hodně jsem psala, pořád. Tvořila jsem textový obsah napříč všemi mediálními kanály. Stovky, možná tisíce marketingových textů.”
LinkedIn: Radka Legerská
Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání: