Jak na TikToku budovat pozici experta | Barbora Morávková

„TikTok dávno není platforma pro teenagery. Velice rychle si tam člověk vybuduje pozici experta,“ uvádí Barbora Morávková, TikTok mentorka. Naučí vás, jak TikTok začlenit do marketingové strategie tak, aby vám přiváděl nové klienty.

Celý rozhovor najdete v členské sekci projektu V křesle byznysu. Můžete si koupit jednorázový poslech všech pořadů a vedle Báry si poslechnout i další naše rozhovory. Ukázku epizody nabízíme i přímo tady:

TikTok je aplikace, ve které můžete sledovat a publikovat videa. Nejoblíbenější uživatelé mají miliony sledujících. Barbora ukazuje marketingový a byznysový potenciál TikToku. Jak si na něm vybudovat pozici experta a vytvořit komunitu loajálních fanoušků, které překlopíte v zákazníky.

“Sloganem TikToku je objevuj, uč a bav se. Fungují tam i dospělí tvůrci.”

Na co jsem se Báry ptal?

✅ Co je TikTok a jaká témata se na síti objevují.

✅ Jaký je rozdíl mezi Instagramem a Tiktokem.

✅ Kdo je tvůrce a kdo se jím může stát.

✅ Čím začít, jak začít tvořit.

✅ O sledujících, slávě i depresích.

✅ Na monetizaci sítě a na influencery

✅ Na přístup mentorů ze zahraničí.

Ke sledování zve Pavel Klein

Bára v těchto dnech připravuje 4týdenní online kurz “Objevte TikTok.”

Kurz probíhá online od 31. 10. do 5. 12. 2022 

Podmínkou účasti v něm je ochota se během kurzu podělit o konstruktivní zpětnou vazbu a poskytnou referenci.

V kurzu se dozvíte, čím se TikTok liší od jiných sociálních sítí a jak toho využít ve prospěch růstu či stabilizace vašeho podnikání a zvýšení příjmů. Jak na TikToku začít – jak si správně založit a nastavit účet a orientovat se v aplikaci.

Seznámíte se s funkcemi TikToku, i těmi pokročilými. Zjistíte, jak efektivně tvořit a editovat videa pro TikTok, i jiné sociální sítě, netrávit tím dlouhé hodiny a tvorbu si užívat. A jaký obsah máte na TikTok dávat, kde brát nápady k tvorbě kvalitních videí, jejichž prostřednictvím oslovíte cílové publikum a získáte nové klienty.

Kurz je ideální pro podnikatele, kteří chtějí získat nové zákazníky pro své produkty nebo služby organicky nebo mají pocit, že na sítích jejich příspěvky nikdo nevidí. Stejně tak je vhodný pro ty, kteří už na TikToku videa tvoří, ale neví, jak naplno využít jeho potenciálu k propagaci svého podnikání.

Barbora Morávková

Barbora Morávková je TikTok mentorka. Ukáže vám marketingový a byznysový potenciál TikToku. Jak si na něm vybudovat pozici experta a vytvořit komunitu loajálních fanoušků, které překlopíte v zákazníky.

Bára vás naučí začlenit TikTok do marketingové strategie vašeho osobního brandu nebo značky tak, aby vám přiváděl nové klienty. Pomůže vám s obsahovou strategií a naučí vás natáčet krátká videa

Marketing je její vášní už 15 let. Jako zaměstnanec působila na různých marketingových pozicích v Pet Byznysu. Domácí mazlíčci jsou totiž její další vášní. Marketingový a byznysový potenciál TikToku objevuje od října roku 2020.

Pomáhá také on-line podnikatelkám s kampaněmi. Je schopna navrhnout funkční prodejní stránku a upravit texty na sociálních sítích a webu tak, aby správně cílily na ideálního klienta a prodávaly.

Báru těší propojovat lidi, pořádá networkingová setkání v Praze.

https://marketingprotiktok.cz

MENTORING:

Dopřejte svému odnikání individuální byznys mentoring. vy t s

KONZULTACE:

Váháte, jakou cestou se v podnikání vydat? Poskytnu vám nezávislý pohled a 30 let zkušeností v rámci individuální konzultace.

POZNEJME SE:

Jmenuji si Pavel Klein a jsem byznys mentor, lektor, konzultant a krizový manažer. Nahlédnutí do mého soukromí a dalších aktivit.

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – podcastů a rozhovorů. K poslechu je jich několik desítek.

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn. Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku a nárazově na Instagramu.

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání.