„TikTok dávno není platforma pro teenagery. Velice rychle si tam člověk vybuduje pozici experta,“ uvádí Barbora Morávková, TikTok mentorka. Naučí vás, jak TikTok začlenit do marketingové strategie tak, aby vám přiváděl nové klienty.
Celý rozhovor najdete v členské sekci projektu V křesle byznysu. Můžete si koupit jednorázový poslech všech pořadů a vedle Báry si poslechnout i další naše rozhovory. Ukázku epizody nabízíme i přímo tady:
TikTok je aplikace, ve které můžete sledovat a publikovat videa. Nejoblíbenější uživatelé mají miliony sledujících. Barbora ukazuje marketingový a byznysový potenciál TikToku. Jak si na něm vybudovat pozici experta a vytvořit komunitu loajálních fanoušků, které překlopíte v zákazníky.
“Sloganem TikToku je objevuj, uč a bav se. Fungují tam i dospělí tvůrci.”
Na co jsem se Báry ptal?
✅ Co je TikTok a jaká témata se na síti objevují.
✅ Jaký je rozdíl mezi Instagramem a Tiktokem.
✅ Kdo je tvůrce a kdo se jím může stát.
✅ Čím začít, jak začít tvořit.
✅ O sledujících, slávě i depresích.
✅ Na monetizaci sítě a na influencery
✅ Na přístup mentorů ze zahraničí.
Ke sledování zve Pavel Klein

Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání:
