„Každý jsme něčím odlišný, něčím unikátní,“ říká Štěpán Musil, obchodní ředitel Anabix CRM, tvůrce marketingové strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map, spolupracovník a moderátor Smart Network.
Štěpán pomáhá podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map. Radí s výběrem vhodných segmentů pomocí hromadných i individuálních e-mailů.
Povídali jsme si o těchto tématech:
✅ “Škatulkování” lidí, pojem segmentace zákazníků.
✅ Za každým člověkem stojí příběh a nejméně jedna další profese.
✅ Jak může pomoci v třídění informací LinkedIn.
✅ “Škatulkování” lidí, pojem segmentace zákazníků.
✅ Networkingové akce a jejich význam.
✅ Jak si udržet pozornost na přednášce nebo při networkingu.
✅ Jak pracovat s kontakty na sociálních sítích.
✅ Proč je důležité být vidět na co nejvíce místech.
✅ Systémové hledání neaktivity ve firmě uvnitř i směrem ven.
✅ Nastavení KPI (klíčové ukazatele výkonnosti) v rámci systémů CRM.
✅ Systémy CRM jako pomoc ve firemní komunikaci a úspora času.
Ke sledování zve Pavel Klein
Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání: