Listopadové videocasty | V křesle byznysu | podnikatelské příběhy

Představujeme vám listopadové videocasty, příběhy z projektu V křesle byznysu. Své zkušenosti zprostředkovává Pavel Klein:

Pořady najdete v členské sekci projektu V křesle byznysu: https://www.vkreslebyznysu.cz/zkusenosti-v-kostce-v-clenske-sekci/

Jací by měli být obchodníci? Předvídaví, svobodní, motivovací, zkušení…

Obchodník/obchodní zástupci mají specifické vlastnosti a majitelé firem s nimi jednají různě. Jaké vlastnosti má mít a jak obchodníka hodnotit? Co všechno by měl majitel obchodníka naučit o své firmě? Jaké výmluvy obchodníci používají, když se nedaří? Co by měl obchodník hlídat při uzavírání smluv?

Blíží se konec roku a je dost možné, že i vaši zaměstnanci přijdou s tím, že by rádi dostali přidáno…

Další postup se většinou odvíjí podle toho, jaká je v podniku firemní kultura, jak je nastavena komunikace, jaké jsou benefity atd. Existuje univerzální návod na to, aby zaměstnanci ve firmě zůstali? Co udělat, aby zaměstnanci zůstali i po dobu přechodné krize? Jaké výhody a nevýhody svého zaměstnání by si měli zaměstnanci uvědomit?

A do třetice nabízíme příběh stagnující stavební firmy, kde byla spousta ale…

Může se dostat do potíží firma úspěšná ve svém regionu se zakázkami na několik let dopředu? Ano, majitelé jedné konkrétní firmy byli velmi unaveni a společně jsme postupně odkrývali všechna „ale“ jejich úspěchu. Jaké procesy jsme kontrolovali? Které segmenty firmy jsme hodnotili? A jak to celé dopadlo?