Moje téma je segmentace zákazníků | Štěpán Musil

„Každý jsme něčím odlišný, něčím unikátní,“ říká Štěpán Musil, obchodní ředitel Anabix CRM, tvůrce marketingové strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map, spolupracovník a moderátor Smart Network.

Štěpán pomáhá podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map. Radí s výběrem vhodných segmentů pomocí hromadných i individuálních e-mailů.

Povídali jsme si o těchto tématech:

✅ “Škatulkování” lidí, pojem segmentace zákazníků.

✅ Za každým člověkem stojí příběh a nejméně jedna další profese.

✅ Jak může pomoci v třídění informací LinkedIn.

✅ “Škatulkování” lidí, pojem segmentace zákazníků.

✅ Networkingové akce a jejich význam.

✅ Jak si udržet pozornost na přednášce nebo při networkingu.

✅ Jak pracovat s kontakty na sociálních sítích.

✅ Proč je důležité být vidět na co nejvíce místech.

✅ Systémové hledání neaktivity ve firmě uvnitř i směrem ven.

✅ Nastavení KPI (klíčové ukazatele výkonnosti) v rámci systémů CRM.

✅ Systémy CRM jako pomoc ve firemní komunikaci a úspora času.

Ke sledování zve Pavel Klein

Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání: