E-mailing jako efektivní marketingový a byznysový nástroj | Dana Hanousková a Pavel Klein

“Myslíte si, že lidé nenávidí e-maily? Ne oni nenávidí špatné e-maily,”

říká Dana Hanousková, mentorka a expertka na e-mail marketing. Sleduje důležité novinky z pohledu strategie e-mailingu, technických detailů, ale i z právní roviny.

Dana byla hostem našeho on-line vysílání ve středu 8. března v 18:00.

Rozhovor si můžete poslechnout celý níže

Témata našeho rozhovoru vycházela z vašich četných dotazů. Probrali jsme:

  • obecné informace o e-mailingu, nastavení a oslovování;
  • kolik lidí otevírá a čte e-maily;
  • jak přesvědčit příjemce, aby e-mail přijali;
  • jak sbírat kontakty, aby to bylo právně správně;
  • konkrétní příklady, jak psát předměty e-mailů;
  • přístupy k volně dostupným databázím a jejich smysl;
  • bezpečnost dat;
  • proč padají e-maily do spamů;
  • jak je to s nevyžádanými obchodními sděleními;
  • jak umělá inteligence zasahuje do e-mailingu;
  • jestli se e-mailingu týká etiketa a jestli je něco, co je nevhodné;
  • jak pracovat se staršími kontakty.

Ke sledování zve
Pavel Klein

“Sleduji pro vás důležité novinky – ať už z pohledu strategie e-mailingu, technických detailů, nebo jeho právní roviny. Jsem specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.

Dobře si pamatuji, jak jsem před lety ručně posílala tisíce e-mailů. Nesnášela jsem to a snažila se tomu vyhnout. Když jsem zjistila, že je možné na jedno kliknutí odeslat všem to, co jsem dělala předtím celý den, byla jsem nadšená.”

Dana Hanousková, https://danahanouskova.cz