Jak se hledá Jaromír Jágr hrající na housle jako Paganini | Martin Hurych

“Ve firmě pomáhám vytvářet takové prostředí, aby lidé pracovali jako tým a přitom si mohli individuálně sáhnout na svůj bonus,” říká Martin Hurych, byznys akcelerátor, externí ředitel a kouč. Pomáhá majitelům podniků, vedoucím pracovníkům a profesionálům zrychlit tři kritické oblasti každého úspěšného podnikání: prodej, inovaci a lidi ve firmě.

Pořad je sponzorovaný, celý si jej můžete poslechnout tady:

Primární specializací Martina je vedení výrobních, obchodních a IT firem, vedení B2B obchodních týmů a zvyšování jejich efektivity, vymýšlení a zavádění strategií komplexního prodeje a zákazníkem řízených inovací do každodenní praxe. 

Co jsme stihli spolu probrat?

✅ Jestli existují ideální obchodníci a jak se hledají.

✅ Rivalitu mezi obchodníky, nastavení spolupráce mezi lidmi v týmu a jejich hodnocení.

✅ Jak definovat informace, které je potřeba předávat mezi konkrétními fázemi pracovního procesu.

✅ Jak se hledají lidi do týmu a práce s komplexními zakázkami.

✅ Diskutovali jsme o poskytování zpětné vazby a poučení z chyb.

✅ Dotkli jsme se tématu vyjednávání a institutu třetí osoby.

✅ O změnách řídících stylů a taky o změnách nákupního chování zákazníků.

✅ Probrali jsme nástroj elektronické aukce.

✅ A nakonec jsme si zarybařili.

Jak jsme narazili na Jaromíra Jágra? Ptal jsem se Martina, jestli se dá najít ideální obchodník. Odpověď si poslechněte v rozhovoru.

K poslechu zve Pavel Klein.

Martin Hurych je byznys akcelerátor, externí ředitel, mentor a kouč.

Pomáhá majitelům podniků, vedoucím pracovníkům a profesionálům zrychlit tři kritické oblasti každého úspěšného podnikání: prodej, inovaci a lidi ve firmě.

Má 20 let zkušeností v oblasti prodeje a rozvoje podnikání, 15 let na globálních vedoucích pozicích, silné technické zázemí, analytické myšlení, má schopnost rychle pochopit potřeby zákazníků.

Primární specializací Martina je vedení výrobních, obchodních a IT firem, vedení B2B obchodních týmů a zvyšování jejich efektivity, vymýšlení a zavádění strategií komplexního prodeje a zákazníkem řízených inovací do každodenní praxe. 

www.martinhurych.com