Jak vidí cestu od nápadu k realizaci brandový stratég? | Jakub Kantor

Jakub Kantor je brandový stratég a konzultant, který se věnuje značkám u nás i ve světě. Z konzultací s ním vzešla i podoba projektu V křesle byznysu.

Povídáme si o tom, jakou cestu jsme absolvovali od nápadu k projektu, jak jsme sestavovali strategii a prozradím vám, čím mě Jakub šokoval. Dotkneme se rozdílu mezi „markeťáky“ a „brenďáky“ a popíšeme práci brandingu.

Pořad je sponzorovaný, nabízíme jej k poslechu celý:

“Vezmi nápad do hrsti a ujasni si, co přesně chceš.” Jakub Kantor

Diskutujeme o tom, jaký význam má značka pro začínajícího podnikatele, jak oslovovat cílovou skupinu, jaké kroky udělat. Naším tématem je i jméno firmy, ochrana značky a rebranding.

Hovoříme o předsudcích, nových trendech nebo vykrádání nápadů.

Ke sledování zve Pavel Klein

Jakub Kantor je brandový stratég a konzultant, který se věnuje značkám u nás i ve světě. Branding je pro něj jeden z nejsilnějších nástrojů pro tvorbu a řízení značek. Spolupracuje s majiteli značek napříč B2B a B2C trhu. Můžete ho znát z podcastu BrandHunters , který se věnuje brandingu a budování značek. Absolvoval certifikované kurzy Level C, pod vedením Martyho Neumeiera – ikony brandingu. V roce 2020 byl oceněn Silver Award – Metaskills Challenge v rámci celosvětové soutěže mezi brandingovými specialisty. Spolupracoval se značkami jako jsou Michelin, Kooperativa, Bel-Stewart, Malé Zdraví a PONER. 

Jakub rád tráví čas se svojí rodinou, a především malou dcerkou Sofinkou. Obdivuje NHL a neváhá letět přes oceán na zápas do USA. Je velkým milovníkem aut i dobrého jídla. Pochází z Českého Těšína a v současné době žije v Třinci, o jehož obyvatelích se říká, že mají sílu dračí. K podnikání se dostal už v 17 letech díky své mamince. Učarovaly mu Spojené státy, na Floridě dokonce prodával nemovitosti. Klienty má téměř z celého světa. Má rád lidi se smyslem pro humor a říká, že bez smíchu by byl svět pěkně nudné místo.

https://jakubkantor.cz/