Zamyšlení: nabídky spolupráce | Pavel Klein

Jak nakládám s přicházejícími nabídkami spolupráce?
Často se na mě obrací podnikatelé z LinkedIn s nabídkou spolupráce.
Jsem za to skutečně rád. Umožňuje mně to sestavit nejúčinnější tým vhodný pro klienta. Se spolehlivými profesionály, kterým sedí mé vysoké tempo a umíme komunikovat rychle a účinně, je radost spolupracovat.

Druhá skupina jsou podnikatelé, které v případě, že je u klienta práce mimo můj obor, mohu jen propojit. NIKDY nedoporučuji, protože tím pádem nepřímo přejímám záruky za jejich práci. Jen klientovi předám kontakt s tím, že jsem s nimi nikdy nespolupracoval, neznám jejich kvality a že je jen na klientovi zda li a jak se dohodnou či nikoli.

Pokud je to pro obě strany prospěšné, jsem rád. Z této skupiny mně velmi často nabízí reciprocitu.

Lidská paměť je v tomto ohledu záměrně velmi krátká. Z mnoha desítek těchto mnohdy úspěšných propojení se pouze dvě firmy zachovali korektně a spolupráci s jejich klientem mně nabídli. Sledují náše příspěvky a čtou, že se píši o nich.

Ty ostatní si dávám na black list a další šanci jim už nedám. Jsem pragmatik, který ví, že stavět svůj byznys na slibech jiných je chiméra, která člověka jen učeká. Zatím jsem nikdy nezažil monetizovanou položku DOUFÁNÍ. Těmto slibům už pár desetiletí hned ze startu nevěřím a řídím se starým známým „pomocnou ruku hledej na konci svého ramene.”
Pavel Klein