Virtuální asistentky a delegování | Monika Rumanová

„Posláním virtuální asistentky je šetřit klientovi čas a starosti,“ říká Monika Rumanová z Akademie Moniky Rumanové pro virtuální asistentky. Vzdělává ženy v oblasti delegování a nejlepším z nich zprostředkovává práci přímo u podnikatelů a firem.

Celý rozhovor najdete v členské sekci projektu V křesle byznysu. Můžete si koupit jednorázový poslech všech pořadů a vedle Moniky si poslechnout i další naše rozhovory. Ukázku epizody nabízíme i přímo tady:

Monika ve své agentuře podporuje klienty v jejich růstu tím, že zajišťuje hladký chod jejich podnikání. Od běžné administrativy, přes asistenci účetní až po marketingovou.

Protože s některými klienty spolupracuje 6 a více let, zná dynamiku spolupráce z dlouhodobého hlediska, různé formy jejího vývoje v čase. Ví, čemu předcházet, a naopak co jsou základní podmínky vedoucí k úspěchu a expanzi za podpory asistentky.

Co všechno jsme stihli probrat?

✅ Pojem virtuální asistentky, delegování na dálku a vymezení pravomocí.

✅ Tři kategorie virtuálních asistentek.

✅ Důvěra jako stěžejní prvek kvalitní spolupráce s virtuální asistentkou.

✅ Jak proaktivita asistentek usnadňuje práci podnikatelům.

✅ Otevřená komunikace jako základ dlouhodobé spolupráce.

✅ Tři oblasti, kvůli kterým spolupráce většinou končí.

✅ Jak efektivně předávat úkoly.

✅ Jak klientovi šetřit čas i starosti.

Ke sledování zve Pavel Klein

Monika Rumanová

je zakladatelkou Akademie Moniky Rumanové pro virtuální asistentky.

Monika vzdělává ženy v oboru virtuální asistence a nejlepším z nich zprostředkovává práci přímo u podnikatelů a firem. Říká, že ve své agentuře podporuje klienty v jejich růstu tím, že zajišťuje hladký chod jejich podnikání. Od běžné administrativy, přes asistenci účetní až po marketingovou.

Vše co učí, má ověřeno dlouholetou praxí. Každý den se svým týmem získává nové aktuální zkušenosti, které předává v Akademii Moniky Rumanové pro virtuální asistentky. Z denní praxe ví, jak se vše v online prostoru rychle vyvíjí. Jde s trendy a rychle reaguje na aktuální situaci a poptávku.

Protože s některými klienty spolupracuje 6 a více let, zná dynamiku spolupráce z dlouhodobého hlediska, různé formy jejího vývoje v čase. Ví, čemu předcházet, a naopak co jsou základní podmínky vedoucí k úspěchu a expanzi za podpory asistentky.

V agentuře nastavuje procesy, pravidla, poskytuje proškolení klienta o specifikách vzdálené spolupráce, způsobu komunikace a zadávání práce.

www.monikarumanova.cz

MENTORING:

Dopřejte svému odnikání individuální byznys mentoring. vy t s

KONZULTACE:

Váháte, jakou cestou se v podnikání vydat? Poskytnu vám nezávislý pohled a 30 let zkušeností v rámci individuální konzultace.

POZNEJME SE:

Jmenuji si Pavel Klein a jsem byznys mentor, lektor, konzultant a krizový manažer. Nahlédnutí do mého soukromí a dalších aktivit.

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – podcastů a rozhovorů. K poslechu je jich několik desítek.

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn. Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku a nárazově na Instagramu.

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání.