„Bez dobré znalosti zákazníka není dobrá strategie,“ otevírá své povídání Markéta Karman, zakladatelka vznikající agentury Bull Agency a specialistka obchodu a marketingu.
Markéta se specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka.
Jaká byla témata našeho rozhovoru?
- Jak se hledá cílová skupina a proč to bez ní nejde?
- Proč prodávat všem se nevyplácí?
- Díky čemu se zákazník rozhoduje pro prodej?
„Začít mluvit řečí svého zákazníka.“
Markétina specialita je hloubková analýza zákazníka, kde propojuje hloubkový rozhovor s kvalitativním výzkumem. Markéta mapuje nákupní proces zákazníka a dokáže zachytit přímá přání kupujících.
- Jak takový hloubkový rozhovor probíhá?
- Co je výstupem analýzy?
- Jak má analýza vliv na cenotvornu produktů?
„Jsem marketér, který je stále jednou nohou v obchodu“
Tématem rozhovoru byl také obchod a jeho souvislost s marketingem. Markéta učí, jak prodávat, jak jednat se zákazníkem, jak vést obchodní jednání, aby klient uměl sám prodat.
K poslechu pořadu zve Pavel Klein