O marketingové strategii podložené analýzou zákazníka | Markéta Karman

Bez dobré znalosti zákazníka není dobrá strategie,“ otevírá své povídání Markéta Karman, zakladatelka vznikající agentury Bull Agency a specialistka obchodu a marketingu.

Markéta se specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka.


Celý rozhovor s Markétou Karman (35 min) najdete v členské sekci V křesle byznysu, ale můžete si jej objednat také jednorázově níže bez dalších závazků.

Chci si koupit rozhovor s Markétou

Jaká byla témata našeho rozhovoru?

  • Jak se hledá cílová skupina a proč to bez ní nejde?
  • Proč prodávat všem se nevyplácí?
  • Díky čemu se zákazník rozhoduje pro prodej?

Začít mluvit řečí svého zákazníka.“

Markétina specialita je hloubková analýza zákazníka, kde propojuje hloubkový rozhovor s kvalitativním výzkumem. Markéta mapuje nákupní proces zákazníka a dokáže zachytit přímá přání kupujících.

  • Jak takový hloubkový rozhovor probíhá?
  • Co je výstupem analýzy?
  • Jak má analýza vliv na cenotvornu produktů?

„Jsem marketér, který je stále jednou nohou v obchodu“

Tématem rozhovoru byl také obchod a jeho souvislost s marketingem. Markéta učí, jak prodávat, jak jednat se zákazníkem, jak vést obchodní jednání, aby klient uměl sám prodat.

K poslechu pořadu zve Pavel Klein

Markéta Karman je zakladatelkou vznikající agentury BULL Agency a specialistkou obchodu a marketingu. Specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka, která je na trhu ojedinělá a vysoce ceněna zejména v B2B segmentu.

Markéta má 17 let praxe. Byla úspěšnou obchodnicí ve velkých korporacích a poznala i principy a zákonitosti obchodu malých a středně velkých firem.

Je přesvědčena, že dobrou marketingovou strategii nelze správně postavit bez detailní znalosti cílového zákazníka. Říká, že praxe jí ukazuje, že firmy často své zákazníky neznají a své prodejní strategie a taktiky staví na domněnkách a nepodložených hypotézách.

Proto si Markéta vyvinula vlastní unikátní metodu, díky které zjistí o vašem zákazníkovi to, co vám data ani samotní zákazníci do očí neřeknou. Získáte tak skutečný marketingový poklad a váš byznys díky němu pokvete.

https://marketakarman.cz/


MENTORING:

Dopřejte svému podnikání individuální byznys mentoring.

KONZULTACE:

Váháte, jakou cestou se v podnikání vydat? Poskytnu vám nezávislý pohled a 30 let zkušeností v rámci individuální konzultace.

POZNEJME SE:

Jmenuji si Pavel Klein a jsem byznys mentor, lektor, konzultant a krizový manažer. Nahlédnutí do mého soukromí a dalších aktivit.

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – podcastů a rozhovorů. K poslechu je jich několik desítek.

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn. Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku a nárazově na Instagramu.

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání.

V křesle byznysu Pavel Klein mentor podnikání kouč