O marketingové strategii podložené analýzou zákazníka | Markéta Karman

Bez dobré znalosti zákazníka není dobrá strategie,“ otevírá své povídání Markéta Karman, zakladatelka vznikající agentury Bull Agency a specialistka obchodu a marketingu.

Markéta se specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka.

Jaká byla témata našeho rozhovoru?

  • Jak se hledá cílová skupina a proč to bez ní nejde?
  • Proč prodávat všem se nevyplácí?
  • Díky čemu se zákazník rozhoduje pro prodej?

Začít mluvit řečí svého zákazníka.“

Markétina specialita je hloubková analýza zákazníka, kde propojuje hloubkový rozhovor s kvalitativním výzkumem. Markéta mapuje nákupní proces zákazníka a dokáže zachytit přímá přání kupujících.

  • Jak takový hloubkový rozhovor probíhá?
  • Co je výstupem analýzy?
  • Jak má analýza vliv na cenotvornu produktů?

„Jsem marketér, který je stále jednou nohou v obchodu“

Tématem rozhovoru byl také obchod a jeho souvislost s marketingem. Markéta učí, jak prodávat, jak jednat se zákazníkem, jak vést obchodní jednání, aby klient uměl sám prodat.

K poslechu pořadu zve Pavel Klein