„Bez dobré znalosti zákazníka není dobrá strategie,“ otevírá své povídání Markéta Karman, zakladatelka vznikající agentury Bull Agency a specialistka obchodu a marketingu.
Markéta se specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka.
Celý rozhovor s Markétou Karman (35 min) najdete v členské sekci V křesle byznysu, ale můžete si jej objednat také jednorázově níže bez dalších závazků.
Chci si koupit rozhovor s MarkétouJaká byla témata našeho rozhovoru?
- Jak se hledá cílová skupina a proč to bez ní nejde?
- Proč prodávat všem se nevyplácí?
- Díky čemu se zákazník rozhoduje pro prodej?
„Začít mluvit řečí svého zákazníka.“
Markétina specialita je hloubková analýza zákazníka, kde propojuje hloubkový rozhovor s kvalitativním výzkumem. Markéta mapuje nákupní proces zákazníka a dokáže zachytit přímá přání kupujících.
- Jak takový hloubkový rozhovor probíhá?
- Co je výstupem analýzy?
- Jak má analýza vliv na cenotvornu produktů?
„Jsem marketér, který je stále jednou nohou v obchodu“
Tématem rozhovoru byl také obchod a jeho souvislost s marketingem. Markéta učí, jak prodávat, jak jednat se zákazníkem, jak vést obchodní jednání, aby klient uměl sám prodat.
K poslechu pořadu zve Pavel Klein

Markéta Karman je zakladatelkou vznikající agentury BULL Agency a specialistkou obchodu a marketingu. Specializuje se na tvorbu obchodně-marketingových strategií a kvalitativní analýzu zákazníka, která je na trhu ojedinělá a vysoce ceněna zejména v B2B segmentu.
Markéta má 17 let praxe. Byla úspěšnou obchodnicí ve velkých korporacích a poznala i principy a zákonitosti obchodu malých a středně velkých firem.
Je přesvědčena, že dobrou marketingovou strategii nelze správně postavit bez detailní znalosti cílového zákazníka. Říká, že praxe jí ukazuje, že firmy často své zákazníky neznají a své prodejní strategie a taktiky staví na domněnkách a nepodložených hypotézách.
Proto si Markéta vyvinula vlastní unikátní metodu, díky které zjistí o vašem zákazníkovi to, co vám data ani samotní zákazníci do očí neřeknou. Získáte tak skutečný marketingový poklad a váš byznys díky němu pokvete.