KLUB V křesle byznysu
Octli jste v podnikání na rozcestí a hledáte prostor pro nadechnutí, sdílení a inspiraci?
Toto všechno nabízí klub/členská sekce projektu V křesle byznysu.
Nahlédl jsem do procesů řízení firem ve všech fázích od vzestupu, přes stagnaci až po úpadek. Prožil jsem úspěchy i neúspěchy, dlouhé roky na různých úrovních řízení, práci s managementem, mám osahané a zažité systémy a procesy.
Své zkušenosti předávám v konzultacích a mentoringu. V pořadech zprostředkovávám přímočarý popis konkrétního problému a srozumitelné ověřené řešení. Do studia zvu hosty, osobnosti zajímavých profesí, kteří nabízí své příběhy a vlastní postřehy z podnikání. Náš tým nabízí podporu členům ve skupině na LinkedIn a online vysílání.
„Oceňuji jedinečně otevřený a přínosný přístup. Seriózní jednání, nadhled a znalosti.“ Petr Kučera, manager

Klub V křesle byznysu
Byznys club
- Videocasty – popisy konkrétních problémů ze života podnikatelů a srozumitelné ověřené řešení. Jednotlivé epizody se věnují podnikání od začátku do konce a reagují na otázky ekonomie, práce, provozu, řízení i marketingu;
- Rozhovory se zajímavými osobnostmi z podnikatelského prostředí jako video i audio;
- Novinkové epizody i rozhovory každý měsíc.
VIP Byznys premium club
- Videocasty – popisy konkrétních problémů ze života podnikatelů a srozumitelné ověřené řešení;
- Rozhovory se zajímavými osobnostmi z podnikatelského prostředí jako video;
- Setkání s odborníky a lidmi, kteří se věnují financím a investicím;
- Novinkové epizody i rozhovory každý měsíc. Vše jako video i audio;
- Možnost pozvání do studia, vydání rozhovoru a mediální servis;
- Účast na online vysílání;
- Výhodná cena individuálních konzultací a mentoringu;
- Zajímavosti z profesní sítě LinkedIn.
Aktuality projektu V křesle byznysu:
Epizoda 2: Reference krizového manažera
V členské sekci najdete videocast o tom, proč krizoví manažeři většinou nemají na internetu mnoho referencí. Nedávno jsem zaznamenal článek, že jedna významná světová společnost najala krizového manažera. Znamenalo to prudký pokles jejich akcií. Protože v tom...
Epizoda 1: Metoda rozevřených nůžek
Jak rychle a efektivně zjistit povědomí majitele firmy o ekonomické situaci ve společnosti? Třeba pomocí metody rozevřených nůžek. Je to metoda poměrně jednoduchá a umožní mi zjistit, jaké informace o firmě má majitel k dispozici, jak s nimi umí pracovat. A...