Co je hnacím motorem lidí v mé branži?
Podle mě úspěch firmy, která se na nás obrátí.
Jak vidíte v grafu, klient se řítil do propasti.
Naivní představa nařídit obchodníkům „běžte vydělat víc peněz“ je divnost, se kterou se kupodivu setkávám dost často.
Ve fázi dramatického pádu je to jen jedna z cestiček, jak z toho ven.
V tomto případě jsem ihned po převzetí řízení firmy 1. 7. 2021 začal řezat, svařovat, lepit, vnadit a stavět. Budovat firmu od základů a vytvořit funkční celek.
Víc neprozradím, je to mo know-how, které jsem si za 30 let podnikání vydřel a milionech chyby sám zaplatil. Nic není zadarmo.
V grafu vidíte, že v druhé polovině roku 2021 jsem zaváděl nové procesy, které se samozřejmým zpožděním projevily ve výsledcích roku 2022 a zavádím stále nové a ty krizové
přetavuji v procesy růstové.
A aktuální výsledek?
V polovině tohoto roku se firma přiblížila obratu za celý rok 2022 a výrazně převyšuje obrat „zlatých časů“ roku 2020 před strmým pádem.
Obrat je jedno měřítko, ale důležitý je výnos a ten vám neřeknu. Né, že bych se za něj styděl, ba naopak, výrazně roste, ale neřeknu. Věc důvěry mezi mnou a klientem.
Pavel Klein
červenec 2023