Jak může barevná diagnostika zkrátit cestu ke klientovi | Radovan Vaculík

„Je to hodně silný nastroj! Barevná Asociační Diagnostika mi umožňuje zkrátit cestu ke klientovi. Za třicet minut toho vím víc než za mnoho hodin sezení, konzultací a otázek,“

nadšeně popisuje Radovan Vaculík, trenér, lektor, konzultant a majitel vzdělávacího projektu TAROC Consulting.

“Je to hodně silný nástroj.” Radovan Vaculík

Ve studiu jsme probrali nejen barevnou asociační diagnostiku, ale obecně trh práce jako takový. Způsoby, jak najít kvalitní zaměstnance na konkrétní pozice. Jak nováčky nejen správně diagnostikovat, ale také jak je vést.

Přemýšleli jsme, jaký přínos pro firmu mají mladí absolventi a jakou padesátníci – jaké výhody a nevýhody pro trh práce věk má, a jak se s tím dá pracovat.

Víte, co chybí třicátníkům a co naopak padesátníkům v pracovních pozicích?

Podrobně probíráme barevnou asociační metodu, která pracuje s barvami a jejím výstupem je popis kompetencí konkrétního člověka.

V rozhovoru nechybí naše osobní zkušenosti z pracovního prostředí v souvislosti s náborem zaměstnanců, rodinnými vazbami ve firmě a předávání firmy.

Příjemné sledování přeje Pavel Klein

Radovan Vaculík se od roku 1991 věnuje nepřetržitě přímému prodeji – nejprve z pozice obchodníka, později jako lektor a kouč.

Věnuje se především školení obchodních, manažerských a prezentačních dovedností. Pracuje v oblasti personalistiky – pomáhá firmám s výběrovými pohovory, dělá konzultace v bilanční diagnostice kompetencí, působí jako headhunter – hledá pracovníky pro vrcholové pozice.

vaculik@taroc.cz, +420 603 114 437

www.taroc.cz