Koho na LinkedIn hledáte?

LinkedIn je úžasná síť, propojujete se konkrétními lidmi, ne s firmami. A přesně víte, s kým se propojujete, co ten člověk dělá, na jaké pozici, v jakém oboru.

👇

Hledat a najít ty správné kontakty je další krok pro vaši strategii na LinkedIn. Ale jak najít ty správné?👥 Nechejme stranou to, že se můžete propojit se stávajícími kontakty, které máte v mobilu nebo e-mailu. Hledáme další. Já pracuju nejvíc s lidmi na volné noze (OSVČ), tedy ne s firmami. Mohu tedy sdělit jen zkušenosti z této oblasti.

V Linked Akademii mají čtyři úžasné otázky, o kterých když budete přemýšlet, může být vaše zacílení a kontaktování úspěšnější.

  1. Kdo je váš potencionální zákazník?
  2. S kým chcete komunikovat a budovat vztah?
  3. S kým se chcete propojovat?
  4. Koho chcete na LinkedIn zaujmout?

Vím, pokud se na LinkedIn teprve odhodláváte vstoupit, mohou být i tyto otázky obecné.⏩⏩ Zkuste tedy popsat svoji cílovou skupinu – svého cílového zákazníka.

  • V jakém oboru pracuje, je to omezeno regionálně?
  • Hledáte firmy nebo jednotlivé podnikatele?
  • Hledáte osoby, které nabízejí služby nebo výrobce?
  • Pokud firmu, tak na jakou pozici se chcete zaměřit.?
  • Co ta vaše cílová skupina ve firmách dělá? Objednává materiál nebo hledá zajímavé lidi?
  • Máte specifickou nabídku a chcete se propojovat s lidmi určitého vzdělání?
  • Hledáte bývalé studenty konkrétní univerzity?
  • Co asi řeší ten, koho hledáte? Jaké má koníčky, co ho zajímá?

Pokud se budete propojovat s lidmi, které zaujme vaše oblast činnosti, tak je velká pravděpodobnost, že najdete i své klienty.A když se začnete propojovat, komunikovat (popřejete k narozeninám, dávat komentáře a lajky), sami něco psát a získávat si jejich důvěru, že jste odborníkem na pravém místě, pak se mohou kontakty proměnit v poptávku vaší služby nebo toho, co nabízíte.

🟡

Koho hledáte vy? Máte svoji cílovou skupinu nebo vysněné klienty?

Krásný den přeje Helena

Text vznikl pro facebookovou skupinu LinkedIn z nuly na sto.

MENTORING:

Dopřejte svému odnikání individuální byznys mentoring. vy t s

KONZULTACE:

Váháte, jakou cestou se v podnikání vydat? Poskytnu vám nezávislý pohled a 30 let zkušeností v rámci individuální konzultace.

POZNEJME SE:

Jmenuji si Pavel Klein a jsem byznys mentor, lektor, konzultant a krizový manažer. Nahlédnutí do mého soukromí a dalších aktivit.

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – podcastů a rozhovorů. K poslechu je jich několik desítek.

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn. Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku a nárazově na Instagramu.

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání.