E-shop a on-line marketing | Stanislav Vavřík a Pavel Klein

„Sleva je strategie, která nemá žádnou logiku. Sleva není trik, je to klišé,“ říká v našem rozhovoru Stanislav Vavřík, jehož tématem je strategický online marketing zaměřený (nejen) na e-shopy, výkonnostní kampaně, social media marketing a další.

Tématem rozhovoru v online vysílání v pondělí 25. května 2022 byly kampaně v on-line prostoru, dlouhodobé i krátkodobé, strategie, postavení e-shopů, analýzy a data, trh, potřeby zákazníka.

O čem jsme diskutovali?

Kdy poorat a zasít, aby měl provozovatel e-shopu o Vánocích žně.

Kdy skutečně začíná vánoční sezona.

Jak se mění potřeby zákazníků.

Jakým způsobem doprodávat zásoby a co to je výprodejová cena.

Jak využít algoritmy sociálních sítí ve svůj prospěch.

Jak se cílí remarketingové kampaně.

Proč se slevami ničí trh.

Co je agresivní marketing.

K čemu jsou dobré srovnávače cen na internetu.

Jak prodat koště.

Kdy cílit na studené a kdy na ohřáté publikum.

Kolik investovat do reklamy.

Ke sledování zve Pavel Klein

Celý rozhovor najdete tady:

Stanislav Vavřík: On-line marketing nejen pro e-shopy

https://www.standavavrik.cz/

Akviziční kampaně pro nové zákazníky:

„Díky sofistikovaným reklamám na sociálních sítích a dobře cílených kampaní na internetu, najdu pro Vás nové zákazníky. Jako online marketér postupuji jinak než mnohé internetové agentury. Nespolupracuji s těmi, kterým nemám co nabídnout. Zajímají mne projekty, které jsou částečně hrazeny z práce, ale převážně z provizí. Díky tomu jsem plně zaměřen na zisk.“

Cílený remarketing pro opakované objednávky:

„Vytvořím pro vás přesně cílený remarketing pro navýšení objednávek. A to nejen opuštěný košík, ale také sofistikované remarketingové kampaně pro navýšení hodnoty objednávky. Nasazuji úspěšný email marketing díky tomu, že dokážu poslat každému klientovi email na míru. Proto emaily nepadají tak často do složky hromadná a díky domu se navyšují opakované objednávky. Nasazením těchto nástrojů jednou provždy skončíte s hromadnými newslettery a stanete se eshopem, který budou mít klienti rádi.“

Automarketing pro eshopy:

Zapojíme na autopilota nové online nástroje, které za Vás budou 24 hodin denně sledovat chování zákazníků. Pošlou email v čase, kdyby zákazním mohl udělat další objednávku. Při návštěvě eshopu zobrazí na první místo produkty, které člověk hledá a doporučí ty produkty, které jsou v akci, a zároveň nabídne slevu. Díky webové segmentaci bude sleva nabídnuta omezeně a pouze těm, kteří neudělali dlouho objednávku. A tak šetříte své marže.

www.standavavrik.cz

Poslechněte si naše další rozhovory, podcasty a záznamy on-line setkání:

MENTORING:

Dopřejte svému podnikání individuální byznys mentoring.

KONZULTACE:

Váháte, jakou cestou se v podnikání vydat? Poskytnu vám nezávislý pohled a 30 let zkušeností v rámci individuální konzultace.

POZNEJME SE:

Jmenuji si Pavel Klein a jsem byznys mentor, lektor, konzultant a krizový manažer. Nahlédnutí do mého soukromí a dalších aktivit.

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – podcastů a rozhovorů. K poslechu je jich několik desítek.

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn. Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku a nárazově na Instagramu.

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání.

V křesle byznysu Pavel Klein mentor podnikání kouč