Epizoda 2: Reference krizového manažera

V členské sekci najdete videocast o tom, proč krizoví manažeři většinou nemají na internetu mnoho referencí. Nedávno jsem zaznamenal článek, že jedna významná světová společnost najala krizového manažera. Znamenalo to prudký pokles jejich akcií. Protože v tom okamžiku trh zaznamenal, že firma je v potížích a ztrácí důvěru. Každá firma má být vybudovaná na důvěře zákazníků. Budu přemýšlet nad tím, proč je lepší, aby firma nedávala najevo, že si povolala krizového manažera.

*****

KONZULTACE:

Pokud už řešíte nějaký problém, neváhejte mě kontaktovat, napište si online nebo offline setkání: https://www.vkreslebyznysu.cz/konzultace-s-pavlem/

ROZHOVORY:

Na webu projektu najdete přehled epizod – videocastů a rozhovorů: https://www.vkreslebyznysu.cz/epizody/

ZŮSTAŇME V KONTAKTU:

Rád se s vámi propojím na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pavel-klein/

Osobní i pracovní drobnosti sdílím i na Facebooku https://www.facebook.com/vkreslebyznysu

Instagram https://www.instagram.com/v_kreslebyznysu/

ČLENSKÁ SEKCE:

Staňte se součástí členské sekce projektu V křesle byznysu a můžete čerpat informace z reálých příběhů z byznysového prostředí, rozhovorů a online vysílání: https://www.vkreslebyznysu.cz/v-kresle-byznysu/