“Myslíte si, že lidé nenávidí e-maily? Ne oni nenávidí špatné e-maily,”
říká Dana Hanousková, mentorka a expertka na e-mail marketing. Sleduje důležité novinky z pohledu strategie e-mailingu, technických detailů, ale i z právní roviny.
Dana byla hostem našeho on-line vysílání ve středu 8. března v 18:00.
Rozhovor si můžete poslechnout celý níže
Témata našeho rozhovoru vycházela z vašich četných dotazů. Probrali jsme:
- obecné informace o e-mailingu, nastavení a oslovování;
- kolik lidí otevírá a čte e-maily;
- jak přesvědčit příjemce, aby e-mail přijali;
- jak sbírat kontakty, aby to bylo právně správně;
- konkrétní příklady, jak psát předměty e-mailů;
- přístupy k volně dostupným databázím a jejich smysl;
- bezpečnost dat;
- proč padají e-maily do spamů;
- jak je to s nevyžádanými obchodními sděleními;
- jak umělá inteligence zasahuje do e-mailingu;
- jestli se e-mailingu týká etiketa a jestli je něco, co je nevhodné;
- jak pracovat se staršími kontakty.
Ke sledování zve
Pavel Klein

“Sleduji pro vás důležité novinky – ať už z pohledu strategie e-mailingu, technických detailů, nebo jeho právní roviny. Jsem specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Dobře si pamatuji, jak jsem před lety ručně posílala tisíce e-mailů. Nesnášela jsem to a snažila se tomu vyhnout. Když jsem zjistila, že je možné na jedno kliknutí odeslat všem to, co jsem dělala předtím celý den, byla jsem nadšená.”
Dana Hanousková, https://danahanouskova.cz

